Informace pro zákazníky k aktuální situaci
14. březen 2020 • asi 2 minuty čtení
Vzhledem k aktuální situaci přinášíme informace o našem nepřerušeném provozu, preventivních opatřeních a aktualitách našich dopravců.
Aktualizováno: 27. dubna 2020
Jelikož jsme internetový obchod, můžeme naše služby poskytovat bez omezení. Vaše objednávky budeme expedovat v běžném čase.
Preventivní opatření
Zařadili jsme mnohá opatření, jež vychází z oficiálních doporučení úřadů a odborných institucí. Jejich účinnost aktivně kontrolujeme a v případě potřeby je ihned doplníme.
V tuto chvíli se na chodu naší společnosti nepodílí žádní pracovníci, kteří pobývali v rizikových oblastech nebo měli kontakt s osobou s nařízenou karanténou.
Pokud někteří z pracovníků projeví některý z příznaků nákazy, jsou ihned vyřazeni z našeho provozu a posláni domů, kde požádají o radu lékaře.
Vývoj situace nepřetržitě sledujeme a v případě potřeby zavedeme nezbytná opatření nebo omezení provozu.
Aktuální situace dopravců
S ohledem k aktuální situaci vám přinášíme praktické informace ohledně dodávání balíčků našimi smluvními dopravci.
Česká pošta není nijak omezena a funguje za standardních podmínek. Pobočky jsou až na výjimky otevřené a doručování probíhá jako za běžných podmínek.
GLS přijalo řadu preventivních opatření a zásilky doručuje jako za běžných podmínek. Může ovšem docházet k jednodennímu zpoždění doručení zásilky, jelikož jsou zavřená GLS depa a zásilky vyzvedává následující pracovní den kurýr.
Zásilkovna již vydala prohlášení, že lze v „zavřených“ maloobchodech vydávat zásilky. Tyto obchody mají většinou upravenou otevírací dobu a při vyzvednutí je s tím potřeba počítat.
Platební metody
V tuto chvíli jsou u nás možné všechny platební metody. Rádi bychom vás poprosili, pokud máte možnost, plaťte zásilky předem a nebo u kurýra kartou. Platba dobírkou a s ní spojená manipulace s hotovostí zvyšuje pravděpodobnost nákazy. Navíc někteří dopravci hotovost nepřijímají.
Pokud máte jakékoli dotazy či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat.